2014. április 24., csütörtök

Röviden, esik.

Csikó

Napok óta azon szórakozom, hogy bámulom a hasam. Nem azt, hogy hatalmas. Nem azt, hogy mozog, önálló életet él egyesek lába/keze/feje/játékai miatt. Nem. Nem tudok betelni azzal a látvánnyal, ahogy hasizom gyenge feszítésére kidudorodik a köldököm. Mint egy kisgyerek nézem, bámulom naphosszat és hangosan kacagok rajta. Nem tudom megunni. Mondjuk megbarátkozni is nehéz vele.
Ha valakinek van fölöslegben, új farokcsontot szívesen elfogadok, vagy paradicsompalántára cserélek.

Picsóka

Szegény ebzetet nem sok inger éri mostanság. Én álomkóros vagyok, Cs. a munka miatt este esik haza, az eső esik, a hétvégéken pedig a kerten dolgozunk, vagy hazautazunk a szülőkhöz. Nade most hétvégén ha végre szép idő lesz, kivisszük egy kicsit eszetlenkedni valamelyik erdőbe.
babakutya megfagy vizesen kánikulában (Picsókám tavaly nyáron)


csicsóka

Fogynak a raklapok. Nem valami csoda folytán, hanem sok és kitartó munkával. Hétvégén eljutottunk odáig, hogy a szétszedett raklapokat a fiúk legyalulták, a lányok meg lefestették két sorral. Délutánonként meg szaladtunk be az eső elől. Pénteken és szombaton és vasárnap is. A deszkákból az előkerthez lesz kerítés, mert több embertárs érzi úgy, hogy a fáinkat meg kell jelölnie kutyamód, vagy kutyáját kell beküldenie jelölni folyékony illetve szilárdabb halmazállapotú termékkel. Ezt megelégelve találtuk ki a kerítést. Már csak összeszerelésre vár.
nálunk minden vizsla színű?!
raklapok kissé kozmetikázva
utolsó mozzanatok a dörgedelem előtt
a dús gyep mocsárnak álcázza magát
Sajnos nem készítettem képeket, de a palántáim rossz bőrbe kerültek. Elkezdték felemelni leveleiket és kiszíntelenedtek. Olvasgattam a neten és arra jutottam, hogy kapnak egy halvány vonal tápoldatot, és földdel töltöttem fel a poharaikat. Mintha kicsit jobban néznének ki.
Kihagyhatatlanok:
rododendron megint, imádom
valaki kitolt magából egy feltűnésmentes kis virágot
virágzik az új szerzeményem is, valahol a neve is le van írva...
átültettem a lángvirágot, mert Valaki eltörte a cserepet, amiben lakott
lesifotó - retkek, ha kibuggyannak idomaik






Nincsenek megjegyzések: