2014. június 4., szerda

van, hogy szépazélet

Csikó

...aki mostanában kisgekkó névre hallgat. Köszöni szépen, vígan van. Nagyon is. Szerintem egymást érik a házibulik nála. De olyan rúgjukkiaházoldalátsrácok fajta party. Megy az őrült tánc, fejenpörgés, dajdajozás. Többször küldtem rá a rendőrséget (Cs. személyében), de hasztalan. Gondolkodtam kilakoltatáson is, de lehet, hogy az még korai lenne. Addig is marad a fenyegetőzés, türelmetlen átdörömbölés, megsértődés (na ezzel is sokra megyek).
a sötét sávban középen az ott a feje, fekszik...két buli közt

Végre kiszabadultunk az erdőbe is, jártunk egy jó nagyot (kb. 6 km-ez most nagynak számít már). Óvatos tempóban, sokszor megállva, földre hencseredve, vigyorgó kutyát követve. Hazaérve grilleztünk saslikot, csináltunk erdőnszedett bodzából szörpöt, kacagtunk kidöglött ebzetünkön és megállapítottuk...szépazélet!


Picsóka

Nagyon kijárt már neki ez a kis séta. No jó, sétálni nem láttam egyszer sem. Vágtázott, de azt ám őrülten. Azt mondják a kutyák ilyenkor dupla akkora távot tesznek meg, mint a gazdáik. Számításaink szerint volt itt négyes szorzó is.
boldogság, kutya a te neved :)

Drágadrága Picsóka kinevezte magát főepernyalóvá. Ezt úgy kell elképzelni, hogy bármikor elvonul a virágládából kilógó eper mellett, megnyalintja. Nem szedi le, csak ad neki egy nyalatot. Ezt a mozzanatot sohasem hagyná ki.
főkertész meóz


csicsóka

Röstellem bevallani, de elkényelmesedtem. Foghatnám az időre, a sokmás dolgomra, a szumóbirkózót meghazudtoló hastájékomra, de őszintén megvallva ágyban érzem igazán jól magam. Esténként, ha Cs. hazaért, kicsit molyolok a gyomokkal meg a locsolással, de más nagyon nem történik. Elengedtem a paradicsomok kezét is, néha kicsipkedem a hónaljhajtásokat. Locsolni nem kellett sokat, mert minden nap bőségesen esett eddig. Szóval mindenki nő, ahogy tanulta, én meg hagyom.
a múltkori felsorolásból kimaradt...fáskamraajtó raklapból

petúnia vadszőlő ölelésben

...valaki juttassa eszembe jövőre, hogy lobéliát vegyek megint!

viszonylagos színharmóniában a lobélia és a fehér begónia

teljes színkáosz
ez úgy történt, hogy Cs. az árudában megelégelte 5 perces (órákig tartó) válogatásomat és leemelt mindenféle színű virágokat, hogy jóleszezasszony...
annyira türelmetlen vagyok, hogy lassan lekóstolgatom a borsót...pedig még csak gombostűfej méretűek a gömböcök

nem tudni ki kivel van, fűszeréknél teljes a burjánzási láz

hogy tudja a kis dolgát...

ide járok csipegetni, ez a sóska szerelem

ideális uborka...ohh mikor lesz ebből koviubi
úgyérzem SOHAMÁÁÁR

Nincsenek megjegyzések: