2014. június 18., szerda

vizsla is jut mára

Picsóka

Igen, mostmár biztosan tudom, hogy tudja. Világ életében a főistenséget (Cs.) követte mindenhová. De ez most változott. Reggelente, amikor legdrágább főnöke munkába indul nem felejti el a fülébe suttogni, hogy vigyázz gazdira és kisgazdira. Ő csipás szemével elpislog egy parancsértettem-et és azzal védelmező üzemmódba kapcsol. Követ, szeretget, aggódik, bújik, bökdös, szerelmes pillantásokat vet, mellém akar bújni, elzavarja a nagyon veszélyes madarakat/békákat/gyíkokat/hangyákat és éberen alszik. Ha a főnök hazaér, azt jelzi nekem és csábítgat, hogy menjünk elé. Ha mindannyian itthon vagyunk, akkor is folyton engem keres. Ha örjöngős, szaladgálós, ugrálós játék van, akkor sem ugrik rám. Bár volt rá példa, hogy a játék hevében nem vette észre, hogy nem Zeusz vagyok és megindult felém vágtában. A levegőben ugrás közben fagyott meg, mikor meglátta ki vagyok. Tisztára mint a rajzfilmekben, félúton esett le. Éjszakánként pedig, ha kiengedi Cs. egy pisikörre, visszafele jövet sosem felejt el odajönni hozzám egy újabb jóéjt nyalintásra. Szóval jó nekem, a fiúk vigyáznak rám.
akar valamit...

Régóta szeretnénk Picsókának egy kutyafotelt. Mindig nézelődtem lomtalanításkor, de csak nem vetemedtem rá végül. Aztán egyszercsak szembejött a Tescoban egy ilyen kb 2-3 ezer forintért:
csak illusztráció, nem az eredeti
Összenéztünk Cs.-vel és már emeltük is be a kosárba. Otthon megállapítottuk, hogy ez még nem eléggé komfortos így egy csodálatos kutyapopónak (ááá nincs elkényeztetve). Így Cs. térült-fordult, fúrót rántott és meghekkelte a fotelt. Így mostmár kucorodhat és gömbölyödhet kedvére az úrfi.
...alvás és szieszta csakis papuccsal! Használatban lévővel!

És végül a legújabb kunszt. Mindig irigyeltük Fannitól (minivizsla), hogy elkapja a felé dobott falatot. Aztán már Picsó Sissy (labrador) nevű csaja is elbüszkélkedett ezzel a tudománnyal. Nos lássa ország-világ a mi vizsloidunk is megtanulta végre! Büszke rá a nép! És taps...

Nincsenek megjegyzések: