2014. június 18., szerda

csicsóka, hogy meg ne sértődjön

csicsóka

Új szerelmem van. Mindig van egy új. Volt már, hogy szerettem volna tűzesőket gyűjteni (most is szeretnék), aztán meg dáliákat (erről sem mondtam le), de a legújabb szívem csücske a clematis. Biztos vagyok benne, hogy most rájuk fogok vadászni. Jöhet barkácsáruház, vagy webshop őket keresem mindenhol. Én is büszkélkedhetek egy, azaz egy darabbal. Szegény még eléggé kis csenevész, de pont akkora, hogy elvarázsoljon.

ó én buta nem jegyeztem meg a nevét, Starkl-től jött
 Persze szeretem a többieket is, meg is mutatok párat.
törpedália, de én szeretnék óóóóriásiakat

hangyás testvér, még mindig törpe...és nem óóóóriási

ó igen, a lopott magok...akkor ez most mi is?! hajnalka?

ebből a fehér langalétából tök jól nézne ki egy hatalmas bokor, de mi is ez?!fátyolvirág?

még mindig a lopott szajré...és ő kicsoda?

ez a szépség szintén égrenövő fajta, de kilétét homály fedi...

 Aztán meséltem, hogy csak hagyom a zöldjeimet kibontakozni. Félrenéztem egy pillanatra és a cuki kis paradicsom palántáimból böszme nagy dzsumbuj nőtt. Esküszöm, hogy láttam köztük karvastagságú szárakat és egy-egy elrepülő sárkánygyíkmadarat. Megfűztem Cs.-t hogy ez így nem mehet és igenis eszkábáljon nekik karókat. A háromból így kettő sort már megreguláztunk.
2 sor rendben, egy még részegeskedik
fekete paradicsom ez a kis csücsöri
sárga paradicsom...lesz

a többi ezer fajta így virágzik

egyszerűen szólítsd csak tesco paradicsomnak...abból kapargattam ki a magokat

Aztán vannak ugye a kedvenc építményeink. Raklapból főként, de akad itt lambériából készült is.
a raklapos kerítés az előkertben, kukkoló vadrózsával

a többfunkciós lambéria-kutyaház...hiszen ez konyhapult is! Bográcsozásnál ideális. A kutya úgysem lakik benne...
Eddig kimaradt a mai adagból, pedig nagyon várom a szüretet!
elefántszarv paprika...muhahaaaaa

2 megjegyzés:

Juhmeli írta...

Nagyon szép a veteményesed, és mennyi virágod van! Rengeteg! A sárga körömvirág, de szerintem azt ismered. Jó gyűjtögetést klematisz ügyben. Egyszer én is belevágok, ha lesz mire futtatni őket. Rózsabokrokra szeretnék belőlük futtatni, csak nőni kell a rózsáknak is.

csipicsi írta...

Ó igen, sok a virág, és mindegyikből egy-egy szál. Kísérleti fázisban vannak. A klematisz továbbra is elvarázsol, ez a rózsára futtatás ötlet pedig nagyon tetszik!
Csak rózsát még nem ültetek, majd csak ha saját házunk lesz, mert ez ugye nem az. :)