2014. március 20., csütörtök

kicsit megtevékenyülődtem (?!)

Csikó

Kisdrága fiam 2-3 naponta pizsibulit követel magának, a múltkori nagyon bejöhetett neki. Mondjuk már nem tolja annyira durván, megelégszik azzal, hogy gyakorta pihenőre küld és akkor tényleg, de tényleg ne csináljak semmit.
Hogy a kommunikáció fejlődjön köztünk, beiratkoztam kismama jógára. Másfél órát szuszogunk, lélegzünk, sóhajtunk és teljesen kisimulunk. Ez lesz a kedd esti őrületes bulim mostantól.
Nézelődök szobadekor ügyben és rá kell jönnöm, hogy jobb lesz ha használom a kreativitásom és az ülőgumóim. Neki kell esnem és magamnak kell gyártanom dekort. Mondjuk ilyeneket:
http://www.talesfromahappyhouse.com/2013/03/slow.html
https://www.etsy.com/listing/127625042/woodland-mobile-made-to-order?ref=shop_home_active_5
https://www.etsy.com/listing/98500017/baby-mobile-ninja-made-to-order?ref=shop_home_active_21
Cs. kedvence...


Picsóka

Kutyfülnek rendeltem interneten valami nagyon hiperszuper szőrtelenítő fésűt. Imádjuk a kis drágát szőröstül-bőröstül, de mivel kinti-benti kutya, ezért folyamatosan hullajt aprócska kis meglepiket a legeldugottabb helyekre. Mondanom sem kell, a csodafésű még nem jött meg. Pedig úgy megkopasztanám már szegény kis Picsót!
Egyébként napozik a kis drága rendületlenül. Ha rosszul vagyok és szédülök, árnyékként követ mindenhova. Fél méteres körzetemben biztosan megtalálható. Egész nap zen-eb és takarékon van. Valahogy megtanulta/megérezte, hogy velem most nem ugrabugra a világ, viszont bármikor számíthat hátsó fertály vakarásra, hosszú beszélgetésekre és szottyongatásra. Amint viszont megérkezik a főgazdi-atyaúristen-játszópajti, őrült száguldásba kezd és nem bír leállni. Hétvégén meg irány az erdő, mező és a csakis reá váró vadkaka.
a bizonyíték, hogy valaha volt fű...
...meg tuja, meg levendula, meg sárgavirágú bokrok, meg mogyoróbokor, meg...


csicsóka

Vééégre nem fúj a szél és süt a nap. Naponta többször indultam neki a kertnek nagy vehemenciával, majd 5-8 perc múlva már benn dideregtem a konyhában. Bezzeg most! A tavaly eltett lecsóból főzött ebédet is kinn ettem meg, vakító napsütésben. Limonádéval. Térdemre csorgó kutyanyállal. Tavasz!
Gyorsan elő is szedtem a tavaly összegyűjtögetett, lopott, kapott virágmagjaimat. Olyan 10-20 féle lehet, de csak kettőnek tudom a nevét. Mamikám gyűjtögetett nekem porcsinrózsát és haranglábat. A többi Jon Doe. Majd meglepiként élem meg őket egytől-egyig. Ó, tévedtem! Hármat ismerek, mert még büdöske is van. Úgy egy focipályára való mennyiség. Tavaly szerettem bele, mert míg a legtöbb virág dögledezett, ez vígan húzta hegedűjét, bárhová került.
Kert fronton a helyzet képekben:
jóóóóóóreggelt Vietnááám! - szőlőparadicsom babócák
kitekintő kisasszonyok fintorognak a kinti szikes vidékre
elefántszarv paprika udvarol  a sárga paradicsomnak
egy áruházláncnál vettem őket, nem tudtam ellenállni
rám várnak türelmesen
semmi extra, csak alap sziklakerti lakók várják, hogy sziklát lopjak nekik
sziklakertbe vágyik ő is
az a baj a barkácsáruházakkal, hogy konkrétan MINDEN növény haza akar velem jönni...
mivel a magaságyások még többnyire földnélküliek, valahova vetnem kellett egy kis retket
a menekülttábor luxushotelnek bizonyult
háttérben VIZSLAtó barna folt
ééés valaki hamarosan csomagot kap...

Nincsenek megjegyzések: